Marknadsledande av digitala tjänster för bostadsaffären
BudID har ett aktivt hållbarhetsarbete för att försöka minska vår belastning på miljön samt för att medverka till ett mer socialt och ekonomiskt hållbart samhälle.
Allt vårt arbete genomsyras av att utveckla lösningar som är smarta ur ett hållbarhetsperspektiv för framtiden samt att stödja en positiv påverkan på miljön och samhället.
Centralt arbetar vi med att värdera vår verksamhet utifrån FN:s globala hållbarhetsmål ur Agenda 2030.
Vi sätter alltid kunden och kundupplevelsen i centrum i allt vi gör. Att det skall vara enkelt, smidigt och kännas tryggt att använda våra produkter är grundstommen i vårt arbete, då vi trots allt fått förtroendet att hantera lösningar för din livs viktigaste affär, bostadsaffären.
Vi genomför kontinuerligt marknadsundersökningar mot våra användare för ständigt utvecklas och förbättra våra tjänster utifrån användarupplevelse.
BudID lanserade sin första tjänst på den svenska marknanden under hösten 2020. På mindre än ett år har vi tagit en marknadsledande position inom vårt område. Vårt mål är att fortsätta utvecklas och lansera nya tjänster tillsammans med våra partners för att bidra till en tryggare och smidigare bostadsaffär, för alla parter.
Under 2023 tar vi nya kliv mot tillväxt genom att lansera nya produkter och tjänster som kommer bidra till en ännu bättre kundupplevelse under bostadsresan.
E-post
Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.
Telefonnummer
+46 0(10) -207 91 10
Adress
Kungsgatan 28
753 21 Uppsala, Sweden